wtorek, 28 stycznia 2014

Wesele zimą nie jest dla mnie przeszkodą, gdyż wymyśliłam sobie cudowne bolerko z futra.

Moje szczęście nie ma końca! Wielkimi krokami zbliża się dzień mojego wesela, w związku z czym jestem strasznie rozentuzjazmowana. Mam nadzieję, że to będzie fantastyczne wydarzenie i, mimo że postanowiliśmy się pobrać na początku grudnia, mam zamiar wyglądać idealnie. Właśnie dlatego koniecznie muszę dostać piękne bolerko z futra. To najlepsze wyjście, gdyż takie bolerka są nie tylko ładne, ale również doskonale ochraniają przed mrozem. Całe szczęście, że niedawno znalazłam stronę internetową, na której udało mi się zobaczyć bardzo duży wybór różnych weselnych akcesoriów: http://www.slub-market.pl/sklep,3,okrycia-slubne. Foto: Ślubmarket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz